Reklamace
S reklamacemi Vám rádi pomůžeme!
- Reklamační řád PRO-DOMA, SE ke stažení ZDE.
Je třeba dodržet následující postup:
1. Nahlásit reklamaci elektronicky na adresu [email protected].
Nezapomeňte uvést:
- identifikaci toho, kdo reklamaci uplatňuje (musí se jednat o subjekt který je uveden na dodacím listu, případně o zmocněnou osobu),
- specifikaci zboží, služby nebo úkonu, který je reklamován (druh, množství, cena),
- telefonní kontakt
- číslo faktury či jiného nabývacího dokladu a sériové číslo vadného produktu (pokud to lze).
2. Na základě zaslané reklamace vystaví prodávající Reklamační protokol s adresou prodejny, na kterou má kupující zboží neprodleně doručit.
3. V případě zaslání reklamované zboží či výrobku prodávajícímu, musí kupující zásilku zřetelně označit číslem reklamace uvedeném na Reklamačním protokolu.
- Usnadníte tím proces kontroly a příjmu reklamace. Zároveň je nutné zaslat informaci na email: [email protected], že zboží odesíláte.
- Zásilku musíte zabalit tak, aby během dopravy nedošlo k poškození.
4. Součástí reklamace musí být kopie nabývacího dokladu, dodacího, popřípadě záručního listu a podepsaný Reklamační protokol ze strany kupujícího.
5. Předmět reklamace musí být dodán prodávajícímu neprodleně po vystavení Reklamačního protokolu - nestane-li se tak do 5 kalendářních dnů, reklamace bude stornována a celý proces se bude muset opakovat.
6. Nedodržení některé z výše uvedených skutečností muže být důvodem k zamítnutí reklamace a vrácení neúplné zásilky zpět na náklady kupujícího.