AlzaPointy v síti prodejen PRO-DOMA
AlzaPointy slouží klientům Alza.cz k vyzvednutí objednaného nadrozměrného zboží, jako jsou například ledničky, mrazáky, pračky, sušičky, myčky či televize aj.
Výdej zboží
(1) Zákazník nahlásí v Alzapointu číslo zakázky a po vyzvání obsluhou i PIN, který obdržel formou SMS pro ověření správnosti. Bez těchto údajů nelze zboží vydat.
(2) Zboží je možné vyzvednout během 4 dnů (96 hodin) od obdržení informace o naskladnění. Pokud nedojde v této lhůtě k vyzvednutí, zboží se vrací zpět do Alza.cz k dalšímu zpracování.
(3) Menší zboží vydáváme přímo na prodejně; větší zboží z našeho skladu na ploše, kam budete nasměrování obsluhou.
(4) Při výdeji zboží ze skladu zákazník obdrží výdejní doklad pro obsluhu, který po předání a kontrole zboží podepíše. Fakturu za zboží zákazník obdrží e-mailem a nebo ji najde na svém zákaznickém Alza účtu.
Reklamace
S reklamací již vydaného zboží je nutné se obracet přímo na Alza.cz. Zákaznická linka je dostupná 24 hodin denně na tel. čísle 225 340 111. Případně lze rovnou využít kontakt na reklamace.
Reklamované zboží je možné vracet
pouze na pobočkách Alza.cz..